Amazon cover image
Image from Amazon.com

أسس التسويق الحديث

Main Author: عبد ربه، رائد محمد Language: Arabic.Country: DZ.Publication: الجنادرية , عمان : 2012Description: 219 ص. : غلاف مصور، ملون، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957501655.Subject - Topical Name: الإدارة في النظم التسويقية، عوامل السوق، المنتجات، تطوير السلع الجديدة، تصميم العلامة و التعبيئة، التسعير و ترويج المنتجات، قنوات التوزيع، محددات الشراء، التخطيط التسويقي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/04/003

There are no comments on this title.

to post a comment.