أسس التسويق الحديث (Record no. 19766)

MARC details
000 -Record Label
fixed length control field 00927nam0a22002171i 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 9789957501655
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20240205 aray50
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Arabic
102 ## - Country of Publication or Production
Locality (ISO) DZ
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper أسس التسويق الحديث
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Name of Publisher, Distributor, etc. الجنادرية
Place of Publication, Distribution, etc. عمان
Date of Publication, Distribution, etc. 2012
215 ## - Physical Description
Materials and Technique display كتاب
Specific Material Designation and Extent of Item 219 ص.
Other Physical Details غلاف مصور، ملون، أشكال
Dimensions 24 سم.
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element الإدارة في النظم التسويقية، عوامل السوق، المنتجات، تطوير السلع الجديدة، تصميم العلامة و التعبيئة، التسعير و ترويج المنتجات، قنوات التوزيع، محددات الشراء، التخطيط التسويقي
700 0# - Personal Name - Primary Responsibility
Entry Element عبد ربه، رائد محمد
801 #0 - Originating Source
Agency Bibliothèque
852 ## - Location and Call Number
Call Number MRK/006/6/04
856 ## - Electronic Location and Access
Public note Sommaire
Uniform Resource Identifier http://41.111.198.133/Z/MRK.006.6.04.pdf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
950 ## -
-- 3
Holdings
Koha item type Inventory number Full call number Not for loan Lost status Date acquired Home library Current library Barcode
Books 17025 MRK/006/6/04/001     2024-02-05 مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير LEM/MRK/006/6/04/001
Books 17026 MRK/006/6/04/002     2024-02-05 مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير LEM/MRK/006/6/04/002
Books 17027 MRK/006/6/04/003     2024-02-05 مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير LEM/MRK/006/6/04/003