وسائل الترويج التجاري : مدخل تحليلي متكامل = Trade promotion

Main Author: العبدلي، سمير عبد الرزاقLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1Publication: دار المسيرة, عمان : 2011Description: 263 ص. : غلاف ملون، مصور، أشكال ; 25 سم.ISBN: 978995706755.Subject - Topical Name: الإعلانات التجارية إنتشار المعلومات، التسويق، الإعلان، الترويج، الدعوى الإعلانية، الأنترنت Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/007/4/12/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/007/4/12/001
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/007/4/12/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/007/4/12/002
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/007/4/12/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/007/4/12/003

There are no comments on this title.

to post a comment.