الماركة التجارية علامة فارقة أم مميزة : دراسة في القانون المقارن

Main Author: مغبغب، نعيم Language: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: 2010Description: 376 ص. : مجلد ; 24 سم.Subject - Topical Name: الماركة التجارية، براءة الإختراع، الماركة الإسمية، الأسماء العائلية، الإسم التجاري، الماركات في الإنترنيت، الإستثمار، التنازل، جرائم التقليد، حماية الماركة Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/005/6/06/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/005/6/06/001
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/005/6/06/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/005/6/06/002
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/005/6/06/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/005/6/06/003
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/005/6/06/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/005/6/06/004
Books Books مكتبة الحقوق والعلوم السياسية CME/005/6/06/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LLP/CME/005/6/06/005

There are no comments on this title.

to post a comment.