إدارة الإعلان التجاري

Main Author: محمد أبو سمرةLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: دار أسامة , عمان : 2009Description: 327 ص.Subject - Topical Name: الإعلان التجاري، إدارة الإعلان التجاري Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/008/1/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/008/1/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/008/1/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/008/1/07/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/008/1/07/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/008/1/07/003

There are no comments on this title.

to post a comment.