الإتصالات التسويقية المتكاملة (مدخل استراتيجي) Integrated Marketing Communications جديد ملون

Main Author: أ.د. حميد الطائيLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: الياروزي, عمان : 2010Description: 218 ص.Subject - Topical Name: الاتصالات التسويقية، الإتصالات المتكاملة Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/007/3/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/007/3/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/007/3/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/007/3/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/007/3/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/007/3/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/007/3/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/007/3/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/007/3/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/007/3/03/005

There are no comments on this title.

to post a comment.