التسويق الإعلامي : المبادئ و الاستراتيجيات

Main Author: الصميدعي، محمود جاسم Secondary Author: يوسف، ردينة عثمانLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: دار المناهج للنشر, عمان : 2014Description: 431 ص, ; 24cm,Subject - Topical Name: التسويق الإعلامي، الإعلام، الإتصال، التخطيط الإستراتيجي، السوق الإعلامية المستهدفة، المكونات السلوكية للأفراد، نظام المعلومات، المزيج التسويقي الإعلامي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/024/4/09/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/024/4/09/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/024/4/09/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/024/4/09/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/024/4/09/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/024/4/09/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/024/4/09/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/024/4/09/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/024/4/09/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/024/4/09/005
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/024/4/09/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/024/4/09/006
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/024/4/09/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/024/4/09/007

There are no comments on this title.

to post a comment.