نظام المعلومات التسوقية واثرة في اتخاذ القرار الاستراتيجي

Main Author: البكري، ثامر ياسرLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: دار أمجد, عمان : 2015Description: Subject - Topical Name: نظام المعلومات التسوقية، اتخاذ القرار الاستراتيجي، التسويق،ة المعلومات التسويقية، القرار Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/004/3/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/004/3/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/004/3/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/004/3/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/004/3/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/004/3/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/004/3/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/004/3/02/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/004/3/02/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/004/3/02/005
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/004/3/02/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/004/3/02/006

غلاف ملون، مصور

There are no comments on this title.

to post a comment.