إدارة التسويق الحديث : مدخل معاصر

Main Author: الزعبي,علي فلاحLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 2 .Publication: دار المسيرة, عمان : 2016Description: 496 ص. ; 25 سم.Subject - Topical Name: التسويق,إدارة التسويق,النشاط التسويقي,التخطيط التسويقي,التنظيم التسويقي,التنسيق,التوجيه,اتخاذ القرارات التسويقية,الرقابة التسويقية,تسويق الخدمات,التسويق الدولي,التسويق الإلكتروني,منظمات الأعمال
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية MAS/005/4/08/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSP/MAS/005/4/08/001
Books Books مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية MAS/005/4/08/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSP/MAS/005/4/08/002
Books Books مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية MAS/005/4/08/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSP/MAS/005/4/08/003

غلاف مصور و ملون,أشكال

There are no comments on this title.

to post a comment.