Didactique de l’éducation physique : état des recherches
Language: French.Country: FR.Publication: REVUE E P S, PARIS : 2003Description: 398 P. ; 24 CM.ISBN: 2867132746.Series: / : /Subject - Topical Name: transposition didactique,gymnastique,conduite délève,didactique de l'éducation physique Online Resources:SommaireItem type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية | SPR/004/3/08/001 (Browse shelf(Opens below)) | Available | LSP/SPR/004/3/08/001 | |
![]() |
مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية | SPR/004/3/08/002 (Browse shelf(Opens below)) | Available | LSP/SPR/004/3/08/002 | |
![]() |
مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية | SPR/004/3/08/003 (Browse shelf(Opens below)) | Available | LSP/SPR/004/3/08/003 | |
![]() |
مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية | SPR/004/3/08/004 (Browse shelf(Opens below)) | Available | LSP/SPR/004/3/08/004 | |
![]() |
مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية | SPR/004/3/08/005 (Browse shelf(Opens below)) | Available | LSP/SPR/004/3/08/005 | |
![]() |
مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية | SPR/004/3/08/006 (Browse shelf(Opens below)) | Available | LSP/SPR/004/3/08/006 | |
![]() |
مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية | SPR/004/3/08/007 (Browse shelf(Opens below)) | Available | LSP/SPR/004/3/08/007 |
Browsing مكتبة علوم وتقنيات النشاطات البدنية والرياضية shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
SPR/004/3/07/002 Le sport et ses valeurs | SPR/004/3/07/003 Le sport et ses valeurs | SPR/004/3/08/001 Didactique de l’éducation physique, état des recherches | SPR/004/3/08/002 Didactique de l’éducation physique, état des recherches | SPR/004/3/08/003 Didactique de l’éducation physique, état des recherches | SPR/004/3/08/004 Didactique de l’éducation physique, état des recherches | SPR/004/3/08/005 Didactique de l’éducation physique, état des recherches |
couv en coul,tabl,schéma
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.