الترويج : أهمية في التوافق النفسي و الإجتماعي لمتحدي الإعاقة الذهنية

Main Author: محمد، هدى حسن محمودSecondary Author: محمد، ماهر حسن محمودLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الوفاء لدنيا الطباعة, القاهرة : 2008Description: 171 ص. : غلاف ملون، مصور ; 24 سم.Subject - Topical Name: الترويج، التوافق النفسي، التوافق الإجتماعي، الإعاقة الذهنية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية SOC/003/2/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/SOC/003/2/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية SOC/003/2/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/SOC/003/2/07/002

There are no comments on this title.

to post a comment.