Amazon cover image
Image from Amazon.com

إستراتجيات التسويق : مدخل كمي وتحليلي

Main Author: الصميدعي، محمود جاسم محمدLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الحامد, عمان : 2009Description: 33 ص. : غلاف ملون، مصور، أشكال، جداول ; 24 سم.ISBN: 9789957322694.Subject - Topical Name: التسويق، إدارة المبيعات، التخطيط الإستراتجي، استراتيجيات المنتجات، الرقابة الإستراتجية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/02/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/02/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/02/005

There are no comments on this title.

to post a comment.