Amazon cover image
Image from Amazon.com

أسس التسويق المعاصر

Main Author: عليان، ريحي مصطفيLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار صفاء, عمان : 2009Description: 456 ص. : غلاف ملون، مصور، جداول، أشكال ; 24 سمISBN: 9789957244460.Subject - Topical Name: التسويق، إدارة المبيعات، مفهوم الترويج، الإعلان، تسويق الخدمات، المعلومات التسويقي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/001/1/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/001/1/03/004

There are no comments on this title.

to post a comment.