Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة المؤسسات الإعلانية : أنماط و أساليب القيادة

Main Author: سلطان، محمد صاجبLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار المسيرة, عملن : 2010Description: 294 ص. : غلاف ملون، مصور ; 24 سم.ISBN: 9789957068141.Subject - Topical Name: المؤسسات الإعلانية، الإتصال الجماهري، الإعلام، الصحافة Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/002/1/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/002/1/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/002/1/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/002/1/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/002/1/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/002/1/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/002/1/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/002/1/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية GST/002/1/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/GST/002/1/03/005

There are no comments on this title.

to post a comment.