Amazon cover image
Image from Amazon.com

المناهج التربوية الحديثة : مفاهيمها عناصرها أسسها عملياتها

Main Author: مرعي، توفيق أحمدSecondary Author: الحلية، محمد محمودLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار المسيرة, عمان : 2000Description: 303 ص. : غلاف ملون، مصور، أشكال، صور ; 24 سم.ISBN: 9789957060619.Subject - Topical Name: المناهج التربوية الحديثة، المنهج التربوي، التعليم، التربية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/005
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/006
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/007
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/008
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/009 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/009
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/010 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/010
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/3/02/011 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/3/02/011

There are no comments on this title.

to post a comment.