Amazon cover image
Image from Amazon.com

أثر البرامج التدريبية لذوي صعوبات التعلم : في الإنجاز الدراسي و مفهوم الذات

Main Author: الريموني، هيثم يوسف راشدLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الحامد, عمان : 2007Description: 149 ص. : غلاف ملون، مصور، جداول ; 24 سم.ISBN: 9789957323127.Subject - Topical Name: صعوبات التعلم، البرامج التدريبية، ذوي صعوبات التعلم، الذات، التعلم الخاص، الإنجاز الدراسي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/005
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/006
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/007
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/008
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/009 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/009
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/010 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/010
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية EDC/006/2/04/011 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/EDC/006/2/04/011

There are no comments on this title.

to post a comment.