Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة التسويق : مدخل معاصر = marketing management

Main Author: إياد عبد الإله خنفرSecondary Author: عبد الفتاح العزام;خالد توفيق العساف;مصطفى سعيد الشيخLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: دار وائل للنشر و التوزيع, الأردن : 2018Description: 256ص : غلاف مصور ; 24سمISBN: 9789957914608.Subject - Topical Name: مصطلحات ومفاهيم تسويقية جوهرية ,.عملية إدارة التسويق ,تخطيط الأنشطة التسويقية ,الرقابة على الأنشطة التسويقية , التسويق الإلكتروني Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/05/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/05/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/05/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/05/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/05/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/05/003

There are no comments on this title.

to post a comment.