UNIVERSITY MOHAMED CHERIF MESSAADIA SOUK AHRAS       

Amazon cover image
Image from Amazon.com

إستراتيجيات إدارة التسويق الدولي والعالي : مدخل علمي متكامل لإدارة التسويق الدولي والعالي

Main Author: محمد سرور الحريريLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: دار صفاء للنشر و التوزيع, عمان : 2012Description: 184ص ; 24سمISBN: 9789957247454.Subject - Topical Name: مدخل عام لإدارة التسويق الدولي والعالمي ,إستراتيجيات التسويق الدولي والعالمي المعاصر والحديث ,الإستراتيجيات الحديثة في منظمات التسويق الدولية Online Resources:Sommaire Item type: Books كتاب
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Cover image Item type Current library Home library Collection Shelving location Call number Materials specified Vol info URL Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds Item hold queue priority Course reserves
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/06/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/06/001
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/06/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/06/002
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/06/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/06/003

There are no comments on this title.

to post a comment.