Amazon cover image
Image from Amazon.com

إستراتيجية الإعلان : والإتجاهات الحديثة في تطوير الأداء المؤسسي

Main Author: سعد على ريحان المحمديLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: دار اليازوري العلمية العلمية للنشر و التوزيع, الأردن : 2014Description: 400ص : غلاف مصور ; 24سمISBN: 9789957125455.Subject - Topical Name: التسويق وإستراتيجيات المزيج التسويقي ,الإعلان ,مقوماته ,وسائل نشر الإعلان ,بحوث الإعلان ,الإعلان والتجارة الإلكترونية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/07/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/07/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/07/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/07/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/07/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/07/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/07/005

There are no comments on this title.

to post a comment.