تأثير المزيج التسويقي الخدمي على رضا العملاء

Main Author: زرزار العياشيSecondary Author: بشاغة مريمLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: دار صفاء للنشر و التوزيع, الأردن : 2017Description: 224ص : غلاف مصور ; 24سمISBN: 978997616281.Subject - Topical Name: عناصر التسويق الخدمي ,مفاهيم نظرية حول رضا العملاء Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/09/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/09/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/09/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/09/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/09/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/09/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/09/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/09/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/09/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/09/005

There are no comments on this title.

to post a comment.