Amazon cover image
Image from Amazon.com

نموذج مقترح لتأثير مسارات الإقناع للإعلان البيئي على تشكك المستهلك وتوابع عدم التصديق

Main Author: حنان حسين احمدLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1Publication: الدار الجزائرية, الجزائر : 2015Description: 200 ص : غلاف ملون ومصور ; 28 سمISBN: 9789931548638.Subject - Topical Name: الاطار العام للدراسة , الإطار الفكري للإعلان البيئي والمتغيرات المرتبة به , الإطار النظري لمفهوم التشكك في الإعلان البيئي , الدراسة الميدانية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/01/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/01/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/01/005

There are no comments on this title.

to post a comment.