إستراتيجيات التسويق : إطار نظري وتطبيقي

Main Author: إلهام فخري طمليةLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: إثراء للنشر والتوزيع, مكتبة الجامعة , الأردنDescription: 321ص ; 24سمSubject - Topical Name: مفهوم الإدارة الإستراتيجية ,التحليل الغستراتيجي ,تجزئة السوق ,الإتصال مع السوق من خلال عناصر المزيج التسويقي ,إستراتيجية المحيط الأزرق Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/07/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/07/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/07/003

There are no comments on this title.

to post a comment.