Amazon cover image
Image from Amazon.com

أبعاد الثقافة التسويقية للمستثمر الصغير

Main Author: أحمد، فتحي إبراهيم محمدLanguage: Arabic.Country: DZ.Publication: المنظمة العربية للتنمية الإدارية, القاهرة : 2012Description: 174 ص : غلاف ملون، جداول،رسومات ; 25 سمISBN: 9789775676535.Subject - Topical Name: تخطيط المنتجات،التسويق الدولي،توزيع،ترويج تسعيرالمنتجات Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/01/004

There are no comments on this title.

to post a comment.