Amazon cover image
Image from Amazon.com

مبادئ و أساليب التسويق : مدخل منهجي - تطبيقي - = MARKETING PRINCIPLES ET METHODS

Main Author: الزعبي، علي فلاح Language: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: دار الصفاء للطباعة و النشر و التوزيع, عمان : 2010Description: 424 ص : غلاف ملون، جداول، رسومات ; 25 سمISBN: 9789957245092.Subject - Topical Name: البيئة التسويقية،استراتيجية المنتجات،التسويق الالكترونيبيئة التسويق،المستهلك الاشرائي،بحوث التسويق،المعلومات التسويقية،استراتيجية التوزيع،الاتصالات التوزيعية،التنمية الاجتماعية،منظمات الاعمال تسويق الخدماتا، لتسويق ا الالكتروني Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/6/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/6/02/004

There are no comments on this title.

to post a comment.