الترويج و الإعلان التجاري : أسس-نظريات-تطبيقات (مدخل متكامل)

Main Author: ربابعة، علي محمدSecondary Author: العلاق،بشير عباسLanguage: Arabic.Country: DZ.Publication: اليازوري, عمان : 2010Description: 424 ص : غلاف ملون، جداول ، رسومات بيانية ; 25 سمSubject - Topical Name: النشاط الترويجي،طرق الاتصال،رجال البيع،رغبة العميل،العروض الترويجية،الاعلان الصناعي،جودة المنتجات،الاعلان الدولي،سلوك المستهلك Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/5/05/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/5/05/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/5/05/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/5/05/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/5/05/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/5/05/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/5/05/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/5/05/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/5/05/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/5/05/005

There are no comments on this title.

to post a comment.