Amazon cover image
Image from Amazon.com

أسس و إستراتيجيات إدارة المنتج

Main Author: حمو، محمد سلطانLanguage: Arabic.Country: DZ.Publication: دار الراية, عمان : 2014Description: 249 ص. : غلاف ملون، جداول، رسومات بيانية ; 294ص.ISBN: 9789957579593.Subject - Topical Name: المبيعات ، إدارة الأعمال، المنتج، تخطيط المنتجات، الإستراتيجيات، التسويق المنتجي، المنتج الدولي، ترويج المنتجات ، الجودة الشاملة Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/3/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/3/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/3/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/3/07/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/3/07/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/3/07/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/3/07/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/3/07/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/3/07/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/3/07/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/008/3/07/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/008/3/07/006

There are no comments on this title.

to post a comment.