توجيه الأداء الإستراتيجي : الرصف و المحاذاة

Main Author: إدريس، وائل محمد صبيحيLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1.Publication: دار وائل للنشر و التوزيع, عمان : 2009Description: 176ص. : جداول، أشكال ; 24 سم.Subject - Topical Name: تنظيم بطاقة التقييم لتوجيه المحاذاة التنظيمية ، العوائد و الآداء ، تنفيذ بطاقة التقييم المتوازن، بطاقة التقييم في المنظمات، بطاقة التقييم المتوازن ، بطاقة التقييم المتوازن، بناء ثقافة الآداء المتميز Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/007
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/008
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/009 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/009
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/018/2/03/010 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/018/2/03/010

There are no comments on this title.

to post a comment.