Amazon cover image
Image from Amazon.com

أسس التسويق المعاصر = Modern markting

Main Author: عليان، ربحي مصطفى Language: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الصفاء , عمان : 2008Description: 456 ص. : غلاف ملون، جداول، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957244460.Subject - Topical Name: البيئة التسويقية، المنتج، التسعير، الترويج، الإعلان، العلاقات العامة، تسويق الخدمات، التسويق الإلكتروني عبر الأنترنيت
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/007/2/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/007/2/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/007/2/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/007/2/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/007/2/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/007/2/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/007/2/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/007/2/04/004

There are no comments on this title.

to post a comment.