Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة مراكز الإتصالات و التسويق من خلالها = Gower hand book of call and contact centre management

Main Author: العامري، خالد, TranslatorSecondary Author: كالقرين، ناتاليLanguage: Arabic.Country: DZ.Publication: دار الفاروق, جوير, القاهرة : 2006Description: 536 ص. : غلاف مصور، ملون، جداول، رسومات بيانية، أشكال ; 23 سم.ISBN: 9789774083914.Series: مهارات الإدارة للمحترفينSubject - Topical Name: الخدمة الذاتية، التعاقدات الخارجية، تطوير العمليات المربحة مع العملاء، إدارة القوة العاملة، إدارة الموارد، التعاقد الخارجي، قسم المبيعات الداخلي، إدارة الحملات التسويقية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/07/002

There are no comments on this title.

to post a comment.