Amazon cover image
Image from Amazon.com

التسويق و المكانة الذهنية : منظور إستراتيجي

Main Author: العزاوي، محمد عبد الوهاب محمدLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الحامد, عمان : 2011Description: 228 ص. : غلاف مصور، ملون، جداول، رسومات بيانية، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957325947.Subject - Topical Name: التقسيم السوقي و تحديد الهدف، البيئة التسويقية، تطوير المنتجات الجديدة، سلوك الزبون، إستراتيجية المكانة الذهبية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/04/004

There are no comments on this title.

to post a comment.