Amazon cover image
Image from Amazon.com

مدخل للتسويق

Main Author: كورتل، فريد Language: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار كنوز المعرفة, عمان : 2010Description: 304 ص. : غلاف مصور، ملون، رسومات بيانية، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957741204.Subject - Topical Name: مبادئ التسويق، دراسة المستهلك، السياسات التسويقية، سياسة الأسعار، سياسة التوزيع، سياسة الإتصال التسويقي، قوة البيع، ترقية المبيعات Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/03/005

There are no comments on this title.

to post a comment.