Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة التسويق الدولي و العالمي : المعاصر الحديث

Main Author: الحريري، محمد سرورLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الحامد, عمان : 2011Description: 186 ص. : غلاف مصور، ملون ; 24 سم.ISBN: 9789957326289.Subject - Topical Name: عناصر و أجزاء إدارة التسويق الدولي، أنواع إدارات التسويق، شروط الدخول في منظمات الأسواق الأجنبية، مرتكزات إدارة التسويق، إستراتجيات التسويق الدولي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/4/11/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/4/11/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/4/11/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/4/11/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/4/11/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/4/11/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/4/11/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/4/11/004

There are no comments on this title.

to post a comment.