التسويق وفق منظور فلسفي و معرفي معاصر

Main Author: جلاب، أحسان دهشLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: الوراق, عمان : 2009Description: 813 ص. : غلاف مصور، رسومات بيانية، أشكال ; 24 سم.Subject - Topical Name: فلسفة إداة التسويق، البيئة التسويق، سلوك المستهلك، عملية إعادة الشراء، نظام المعلومات التسويقية، تجزئة السوق، المنتوج، التسعير، الترويج، الإعلان Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/4/10/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/4/10/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/4/10/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/4/10/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/4/10/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/4/10/003

There are no comments on this title.

to post a comment.