Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة التسويق : التحليل- التخطيط- الرقابة

Main Author: الصميدي، محمود جاسمSecondary Author: الساعد، رشاد محمد يوسفLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 2.Publication: دار المناهج للنشر و التوزيع, عمان : 2007Description: 350 ص. : غلاف ملون، جداول، رسومات بيانية، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957180829.Subject - Topical Name: تخطيط عملية التسويق، البيئة التسويقية، تحديد السوق المستهدف، تحديد شرائح المستهلكين، تحليل أسواق المستهلكين، التنبؤ بحجم طلب السوق، البيع بالتجزئة و الجملة Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/03/004

There are no comments on this title.

to post a comment.