Amazon cover image
Image from Amazon.com

التسويق : مفاهيم معاصرة

Main Author: سويدان، نظام موسى Secondary Author: حداد، شقيق إبراهيمLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 2.Publication: دار الحامد, عمان : 1999Description: 389 ص. : غلاف مصور، جداول، رسومات بيانية، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957324407.Subject - Topical Name: البيئة التسويقية، بحوث التسويق، أنظمة المعلومات التسويقية، تجزئة السوق، سلوك المستهلك الشرائي، إستراتيجية المنتوج، التوزيع و التسعير، تطوير المنتجات Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/01/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/6/01/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/6/01/005

There are no comments on this title.

to post a comment.