Amazon cover image
Image from Amazon.com

أساليب التحليل الكمي : مدخل لدراسة التسويق الحديث

Main Author: النسور، إياد عبد الفتاحLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الصفاء , عمان : 2010Description: 272 ص. : غلاف مصور، ملون، جداول، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957246167.Subject - Topical Name: التحليل الكمي، نماذج الإنحدار الثنائي، الإنحدار المتعدد، المناهج الكمية في التسعير، التنبؤ بالطلب، سلاسل ماركوف، إختيار السوق، نظرية الإنتظار، مشاكل النقل و التعيين
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير STA/004/1/08/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/STA/004/1/08/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير STA/004/1/08/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/STA/004/1/08/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير STA/004/1/08/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/STA/004/1/08/003

There are no comments on this title.

to post a comment.