Amazon cover image
Image from Amazon.com

التسويق و الإعلان و أثرهما على المبيعات : دليل جديد على أن الإعلان يطلق المبيعات

Main Author: جونز، جون فيليبSecondary Author: الدجاني، هشامLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط.1Publication: مكتبة العبيكان, الرياض : 2001Description: 312ص. : غلاف ملون، اشكال و رسومات ; 24سم.ISBN: 9960208273.Subject - Topical Name: التسويق، الإعلان، التسويق و المستهلك، التسويق و الإعلان Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/09/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/09/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/09/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/09/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/09/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/09/003

There are no comments on this title.

to post a comment.