Amazon cover image
Image from Amazon.com

L'essentiel du marketing : Marketing fondamental

Main Author: Vermette, éricLanguage: French.Country: DZ.Publication: D'organisation, ParisDescription: : Couv, Coul, Table, Index ; 21 cm.ISBN: 2708121510.Series: Collection les indispensables de la gestionSubject - Topical Name: Préparation l'action Marketing, Tachnique d'étude de marché Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/01/004

There are no comments on this title.

to post a comment.