العلاقة بين المشتري و المورد مدخل للتسويق بالعلاقات

Main Author: عبد المنعم، جيهانLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: منشورات المنظمة العربية للإدارة, القاهرة : 2006Description: 327 ص : غلاف مصور ، جداول ، اشكال ; 24 سمSubject - Topical Name: التسويق بالعلاقات ، المشتري ، علاقة المشتري بالمورد Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/09/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/09/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/09/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/09/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/09/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/09/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/09/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/09/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/09/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/09/005

There are no comments on this title.

to post a comment.