الإدارة التسويقية الحديثة المفهوم، و الإستراتيجية

Main Author: الشنواني، صلاحLanguage: Arabic.Country: DZ.Publication: مؤسسة شباب الجامعة, القاهرة : 2003Description: 413ص. : غلاف ملون ; 23سم.Subject - Topical Name: الإدارة، الإدارة التسويقية، التسويق إحتمالات السوق Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/001/3/13/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/001/3/13/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/001/3/13/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/001/3/13/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/001/3/13/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/001/3/13/003

There are no comments on this title.

to post a comment.