Amazon cover image
Image from Amazon.com

تطوير المنتجات الجديدة : مدخل سلوكي

Main Author: عبيدات، محمد إبراهيم Language: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.3Publication: دار وائل , عمان : 2003Description: 294 ص. : غلاف ملون، جداول، رسومات ; 24 سم.ISBN: 9957113968.Subject - Topical Name: الإنتاج، الإدارة، المنتجات الجديدة، تطوير المنتجات، التسويق Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/006/3/18/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/006/3/18/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/006/3/18/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/006/3/18/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/006/3/18/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/006/3/18/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/006/3/18/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/006/3/18/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/006/3/18/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/006/3/18/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/006/3/18/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/006/3/18/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/006/3/18/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/006/3/18/007

There are no comments on this title.

to post a comment.