Amazon cover image
Image from Amazon.com

Mlarketing management

Main Author: Keller, KevinSecondary Author: Manceau, Delphine;Bubois, BernardLanguage: French.Country: FR.Edition Statement: 13 ed.Publication: Pearson ed, Paris : 2009Description: 900 p : Couv en coul, Fig ; 22 cm.ISBN: 9782744074059.Subject - Topical Name: Analyser le marchek, comprendre le marketing, Développer | Koter, Philip Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/3/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/3/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/3/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/3/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/3/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/3/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/3/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/3/04/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/3/04/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/3/04/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/3/04/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/3/04/006

There are no comments on this title.

to post a comment.