إدارة التسويق : مفاهيم و أسس

Main Author: الصميدعي، محمود جاسم Secondary Author: يوسف، ردينة عثمان Language: Arabic.Country: FR.Publication: دار المناهج للنشر و التوزيع, عمان : 2006Description: 334ص. : غلاف ملون، أشكال ; 24سم.ISBN: 995718105.Subject - Topical Name: إدارة التسويق، إدارة الميعات، عملية التسويق Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/2/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/2/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/2/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/2/07/002

There are no comments on this title.

to post a comment.