Amazon cover image
Image from Amazon.com

Les plans marketing : Comment les établir , Comment utitiliser = Marketing plans

Main Author: McDonald, MalcolmSecondary Author: Trad. Chaix, PierreLanguage: French.Country: FR.Edition Statement: 5 ed.Publication: Croupe de boeck, Bruxelles : 2004Description: 618 p. : Cov,Ill, Tabl, Photos ; 24 cm.ISBN: 9782804144791.Subject - Topical Name: Comprendre la démarche marketing, Plan marketing , Audit marketing, Audit du produit, Plan de vente, Politique de prix Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/5/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/5/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/5/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/5/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/5/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/5/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/5/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/5/02/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/5/02/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/5/02/005

There are no comments on this title.

to post a comment.