Amazon cover image
Image from Amazon.com

أصول التسويق : أسسة و تطبيقاتة الإسلامية

Main Author: أبو نبعة، عبد العزيز مصطفىLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.1Publication: دار المسيرة, عمان : 2010Description: 384 ص. : غلاف مصور ملون، رسومات بيانية، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957066598.Subject - Topical Name: التسويق الحديث، البيئة التسويقية، مدخلات التسويق، العملية التسويقية، إستراتيجية التسعير،إستراتيجية التوزيع، مخرجات التسويق Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/3/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/3/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/3/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/3/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/3/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/3/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/3/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/3/04/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/3/04/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/3/04/005

There are no comments on this title.

to post a comment.