Amazon cover image
Image from Amazon.com

التخطيط التسويقي : مفاهيم و تطبيقات

Main Author: العلاق، شير Language: Arabic.Country: FR.Publication: اليازوري, عمان : 2007Description: 288 ص. : غلاف مصور، ملو، جداول، رسومات بيانية ; 24 سم.ISBN: 9789957121037.Subject - Topical Name: التخطيط التسويقي، التحليل الخارجي للسوق، التحليل الداخلي للسوق، إستراتيجية المنتج Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/5/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/5/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/5/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/5/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/5/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/5/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/5/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/5/02/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/5/02/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/5/02/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/5/02/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/5/02/006

There are no comments on this title.

to post a comment.