Amazon cover image
Image from Amazon.com

Le Marketing : Etudes et stratégiés

Main Author: Chirouze, YvesLanguage: French.Country: FR.Edition Statement: 2 ed.Publication: Ellipses, ParisDescription: 836 p. : Couv,Ill, Tabl, Graph, Schémas ; 27 cm.ISBN: 9782729831356.Series: Transversable, Alain nonjonSubject - Topical Name: Etude marketing, Marché et son étudecompmortement d'achat, planification marketing, Politique de produit et de prix Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/4/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/4/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/4/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/4/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/4/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/4/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/4/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/4/01/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/4/01/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/4/01/005

There are no comments on this title.

to post a comment.