UNIVERSITY MOHAMED CHERIF MESSAADIA SOUK AHRAS       

Amazon cover image
Image from Amazon.com

الإتصالات التسويقية المتكاملة : مدخل إستراتيجي = Integrated marketing communication

Main Author: الطائي، حميد عبد النبيSecondary Author: العسكري، أحمد شاكرLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: اليازوري العلمية, عمان : 2008Description: 236ص. : غلاف ملون، جداول، رسومات ; 24 سم.ISBN: 9789957121600.Subject - Topical Name: الإتصالات التسويقية ، البيع الشخصي، التسويق المباشر، الميزانية الترويجية Online Resources:Sommaire Item type: Books كتاب
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Cover image Item type Current library Home library Collection Shelving location Call number Materials specified Vol info URL Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds Item hold queue priority Course reserves
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/1/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/1/04/001
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/1/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/1/04/002
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/1/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/1/04/003

There are no comments on this title.

to post a comment.