Amazon cover image
Image from Amazon.com

الإتصالات التسويقية المتكاملة : مدخل إستراتيجي = Integrated marketing communication

Main Author: الطائي، حميد عبد النبيSecondary Author: العسكري، أحمد شاكرLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: اليازوري العلمية, عمان : 2008Description: 236ص. : غلاف ملون، جداول، رسومات ; 24 سم.ISBN: 9789957121600.Subject - Topical Name: الإتصالات التسويقية ، البيع الشخصي، التسويق المباشر، الميزانية الترويجية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/1/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/1/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/1/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/1/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/1/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/1/04/003

There are no comments on this title.

to post a comment.