Amazon cover image
Image from Amazon.com

التسويق عبـــــــــر الإنترنت = Emarkting

Main Author: حافظ، محمد عبده Language: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.1Publication: دار الفجر, القاهرة : 2009Description: 400 ص. : غلاف مصور، ملون، رسومات بيانية، أشكال، صور ; 24 سم.ISBN: 9773581837.Subject - Topical Name: التسويق التقليدي، التسويق عبر الإنترنيت، الشبكة العالمية WEB، تصميم موقع الإ لكتروني، النقود الإلكتروني، الأسواق الإلكترونية ، الفرق بين التسويق التقليدي و الأنترنيت، عيوب التسويق عبر الأنترنيت، الإتصال بشبكة الأنترنيت، التعريفة الجمركية، الأنترنيت Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/04/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/04/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/04/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/04/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/04/006

There are no comments on this title.

to post a comment.